måndag 17 december 2012

Halleluja för Spotify!


Jag har ändrat mig,
gjort en tvärvändning,
 
HALLELUJA FÖR SPOTIFY!!!!
 
Nu börjar julkänslorna infinna sig,
allt är som vanligt,
med andra ord:
Nu sjunger Magnus Carlsson in julen i vårt hus!
 
Nu kan jag sluta tjata här inne om honom!
Nu kan jag bara gå o njuta!
 

Hoppas ni kan göra det också!
Varsågoda!
                                                                        Änglarnas tid
 
 
                                                                                 Kram
                                                                               Annica

6 kommentarer:

  1. Älskar sportify.Bara så härlig känsla i kroppen att gå runt och små mysa.Ha en skön start på nya veckan .Kramar Rita♥

    SvaraRadera
  2. Gott att det ordnat upp sig med din musik!
    Njut nu..............av Magnus och julen.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Just nu har jag Magnus i öronen. Fin låt!
    Jag hoppas att mina amaryllisar hinner slå ut till jul.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Tittar in å önskar dig en riktigt God Jul! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Ja, han är bäst vår Magnus!
    Önskar Dig en riktig God Jul!
    Kramar, Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram Anette

    SvaraRadera