söndag 13 januari 2013

Slutet på helgen början på det nya!

Jisses!
Redan söndag kväll igen!
Både dagar och veckor rusar förbi!
 
Idag är början på något bra tror jag.
Nu ska mitt liv få rätsida igen.
Jag har kommit igång med LCHF mat,
funkar kanon,
men nu ska träningen igång också!
Idag har jag köpt kort på badhuset,
har nu fri tillgång till gym, gruppträning och bassäng,
så NU JÄKLAR!!!
 
Håller nu tummarna för att jag får vara frisk
och fri från krämpor i kroppen som bromsar.
 
Beach 2013 - here I come!!!!
 
Kram
Annica

2 kommentarer:

  1. Go for it girl..;)
    Härligt att komma igång...Man är alltid som mest taggad i början...tänk på att nr den första svackan kommer...för den kommer så det är bäst att vara förberedd..tänk då på att det är inte hela världen om man hoppar över ett träningspass en kväll...eller tar en kaka eller "fel" mat...det är inte hela världen och man förstör inte någonting... Då är det bara att tänka att det här var jag värd å så tar man nya tag igen..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Ja det låter ju underbart gumman...Haha..ja det börjar dra i ögonen nu...så man får lida pin för att man sitter o spelar kort natten lång:))...natti natti...kraam Gunilla

    SvaraRadera