söndag 26 augusti 2012

Sköna söndag!


 
Hej på er!
 
Söndagen är här,
hoppas er helg varit mysig hitills!
 
Igår blev det höstjackor till alla barnen,
skönt att ha sådant redo när vädret bestämmer sig
för att vända mot kyligare dagar.
 
Idag ska jag få lite hjälp med mitt evighetsprojekt - garaget.
Jag har, i mån av tid, spikat ribb och målat.
Nu behöver jag min handyman till de snedsågade
ribben upp mot taket.
Jag hoppas att vi kommer så pass långt idag
att vi ikväll kan säga:
Nu är vi nästan helt klara!
Vi får väl se...
 
Ha en härlig o skön söndag finingar!
 
Kram
Annica

5 kommentarer:

  1. Hej på dej! Ja idag blev det allt lite höst! Va kul med garageprojektet! Hoppas ni kan säga det ikväll nu då ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag slog till och köpte vinteroverall till minstingen igår! :-) Innan man vet ordet av är vintern här... ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag var och köpte overall till yngste killen i fredags, lika bra att passa på.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt gått bra..tack för alltid så gulliga kommentarer hos mej!! Kram ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hoppas det gått bra med snedsågandet idag och att ni uppnått ditt mål. Det är en så skön känsla att få uppnå i alla fall ett delmål på ett stort projekt. Å vad skulle man göra utan sin handyma kan man undra?! :-)
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Lotta

    SvaraRadera