lördag 18 augusti 2012

Tidig lördagsmorgon


God Morgon!

Vissa dagar, tack o lov inte alltför ofta, vaknar jag tidigt och nu pratar vi TIDIGT.
Idag är en sån dag.
04.20 var det stört omöjligt att somna om.
Jag är inte typen som ligger o drar mig,
så jag bestämde mig för att vara lite effektiv innan alla vaknar.
Kl. 05 var jag på jobbet o tvättade bilen, när den var fräsch o fin igen
fick vovven en morgonpromenad.
Nu är kl 7 och här sitter jag nyduschad och med fint lack på naglarna.

Shit, jag låter ju halvt galen!
Jag lovar, jag är oftast fullt normal, men inte idag! ;-)

Idag ska vi in till Kalmar o kolla läget,
stora killen önskar sig en radiostyrd bil när han fyller år,
så vi ska kika lite om vi hittar någon han gillar.
Jag tänkte se om jag kan få en glimt av någon vältränad ironman..;-)

Ha en underbar lördag finingar!

Kram
Annica
(som kommer behöva en powernap om några timmar!)

2 kommentarer:

  1. hehe,ja de där var aktivt :)
    å missa nu inte...

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Idag blev det en tidig Söndagsmorgon, fast vi hade ställt klockan.
    Men helt rätt det är bara att gå upp om man inte kan sova.
    Kram Anette

    SvaraRadera